29 Ağustos 2013 Perşembe

Fantezi Dolmuşçuluk


Ağbi, konumuz “Şehiriçi Minibüsle Toplu Taşıma” (ne saçma bir başlık oldu yahu!)
Bakın şimdi dostlar, benim bir minibüsüm olsa, hani küçük bir şehirde, şehrin merkezinden bir ilçesine falan yolcu taşıyor olsam inanın çok sevinebilme ihtimalinizin yüksek olmasının yanısıra bunu hesaplayabileceğimi söyeleme…
Neyse amk toparlayamadım bir üstteki cümleyi; benim bir minibüsüm olsa sanırım şimdi olduğumdan daha çok yararım olurdu insanlığa. Hayatınızdaki belki en büyük yolculuk keyfini bu minibüste yaşayacaktınız. Neden mi?
Cause of (İngilizce akıyor yeminle elimden ayağımdan) minibüsümü çeşitli posterlerle donatırdım diye düşünüyorum. Hani film posterlerinden, müzik gruplarının posterlerine kadar...
Anlayacağınız ağbi, siz minibüse girdiğinizde minibüs de size girecek. Yani işte beyninize girecek, zevklerinize hitap edecek falan. Hem çeşitli caps, trol vs şeylerle de minibüsümüzü süsleyeceğiz tabiî ki.
Gelelim müziklere; müziklerim alışılagelmiş minibüsçülerin radyo kanallarının dışında böyle bir jazz müzik, hafiften rock esintileri, yeri geldi mi TSM, yeri geldi mi fantezi müziklerimiz, nikah masalarımız… hey gidin heyy. (Bakın bunları anlatıyorum ama ciddi şekilde hayallerimden biri de bunlardı)
Ahanda hafiften farklı bişiler var burda, tabi bizim
hayalini kurduğumuza alakası yok ammaa olsun

Bir düşünün, durakta bekliyorsunuz. Bir minibüs geliyor uzaktan. Siz hareket çekiyorsunuz, minibüs duruveriyor. Bindiğinizde minibüse yepyeni bir dünyayla karşılaşıyorsunuz. İçerisi tamamen içinde bulunan yolculara göre şekil alan bir minibüs. Matrix'teki gemi(ismini unuttum).

Yani anlayacağınız minibüs minibüs değil elit bir araç haline dönüşecek aga. Kokteyller, içkiler falan. Kızlar dönecek, dans edecek ortadaki direklerde. Malibu Club ehehe. Hatta hizmette sınır yok; dizilerini kaçıran yaşlı anne ve anneannelerimiz için 37 ekran bir LCD aracılığıyla kaldıkları bölümlerden yayın yapılacak., evilik programları, Flash Tv, halay... Daha ne olsun dimi lan.

Bir de isim çakardım üstüne:” Yeni Dünya Düzeni Toplu Taşıma Aracı” (Top'lu taşıma derken??? İlluminati Detected!)

İyi olurdu lan. Bu arada yazılardan beklentinizi yüksek tutmayın da bizde gönlümüzden geçtiği gibi rahat rahat yazalım millet. Hayır, “Okumazsan okuma lan” diyecem de, kurtarmıyor valla. Siz olmazsanız okuyanım da yok lan, öperim.